Saturday, October 24, 2009

bila hati terluka





penatnya kehidupan ni... x penah terenti ngan mslh.. aku penat.. sgt penat..
aku x nak jd lemah.. tp aku tetap aku... aku x minta simpati, tp smpai 1 masa, aku x mampu utk simpan apa yg aku rasa sndiri... aku salu m'harap ada insan yg ada saat aku memerlukan..
tp aku sedar siapalah la aku utk meminta smua 2..
aku x nak ada yg membenci aku... aku nak rasa di senangi, tp siapalah la aku.. x mampu utk m'jaga hati semua org.. kdg hati aku lg sakit...
pkra yg slma ni aku sdya upaya utk lakukan ialah m'gembirakan org lain wlupun aku sendiri x mampu menggembirakan diriku.. aku nak gembirakan kwn2 aku..
sdya upaya aku utk memahaminya..
siapalah aku utk meminta rasa syg, biarlah yg lahir 2 adalah keikhlasan, bkn keterpaksaan..
bila aku kesunyian, ramai lah insan2 yg aku ganggu..
tp aku sedar siapalah aku utk minta perhatian yg berlebih2...
aku mampu diam.. dgn diri aku sendiri...

Ketahuilah sesungguhnya secebis kasih membuat kita sayang...
seucap janji membuat kita percaya....
sekecil luka akan membuat kita kecewa...






No comments:

Post a Comment